}; (function() { var e = document.createElement('script'); e.async = true; e.src = document.location.protocol + '//connect.facebook.net/sv_SE/all.js'; document.getElementById('fb-root').appendChild(e); }());

UF ~ snabb sammanfattning

Ja, Sofie hämtade mig och sen hämtade vi Felicia eftersom hon var så seg...
Men när vi kom fram var ingen utanför så vi blev lite oroliga att vi inte fick komma in men det fick vi. Vi stötte ihop med Sofia och va med de typ 45 minuter sen tappade jag bort de... Eller de gick mer iväg när jag kolla bort, men iaf. Då gick jag till Sofie och Vilma och dansa järnet! Med killarna från vår klass som även var där! (och ja...tryckare också) Till sist vart det sista dansen där jag och Sofia (som jag hittade) dansade vår egen dans, cpdansen, fråga inte om namnet ;)
När vi stod i kön om att få hämta jackorna, ja då hade någon en stinkbomb så typ alla fick panik och försökte komma ut, och ja... kaos!
Arenan märket på handen ja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här, men du måste skriva in några saker först:

Först, skriv ditt namn:
Vill du att min blogg ska komma ihåg ditt namn?

Sen så ska du skriva in din e-post (lugn, den publiceras inte):

Nu så ska du skriva in din blogg/hemsida (om du har någon) så jag kan kommentera din:

Nu är du redo att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0