}; (function() { var e = document.createElement('script'); e.async = true; e.src = document.location.protocol + '//connect.facebook.net/sv_SE/all.js'; document.getElementById('fb-root').appendChild(e); }());

Vaken!

Jag vaknade NU!
Jag var helt utamattad igår kväll, så det kändes skönt att få sova ut. Igår gick jag ju upp 8 (fråga mig inte varför ;))
Igår slutade det med att jag somna i kläder och smink och allt! :o Men när jag vaknade imorse låg jag under täcket, :)
Bra start! Men nu har jag bytt till mjukiskläder och ska snart gå in till vardagsrummet, och kolla på Simpsons på 3an.

Kommentarer

Kommentera inlägget här, men du måste skriva in några saker först:

Först, skriv ditt namn:
Vill du att min blogg ska komma ihåg ditt namn?

Sen så ska du skriva in din e-post (lugn, den publiceras inte):

Nu så ska du skriva in din blogg/hemsida (om du har någon) så jag kan kommentera din:

Nu är du redo att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0