}; (function() { var e = document.createElement('script'); e.async = true; e.src = document.location.protocol + '//connect.facebook.net/sv_SE/all.js'; document.getElementById('fb-root').appendChild(e); }());

Blixtrar och Dunder

Det verkar som om blixten (ja, åskan härjade hos mig i 2 timmar, eller rättare sagt hela eftermiddagen! Jag som är riktigt rädd för åska blev ju självklart livrädd. Sedan blev det ingen fotbollsträning eftersom det blixtrade och haglade). Tror även att blixten slagit ner i vårat hus för vi har ingen TV. Så vi får kolla på Eurovision i Svt Play på mammas dator, det är riktigt mysigt med en kopp thé!
Mammas nalle, så jag har något att hålla i ifall åskan kommer tillbaks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här, men du måste skriva in några saker först:

Först, skriv ditt namn:
Vill du att min blogg ska komma ihåg ditt namn?

Sen så ska du skriva in din e-post (lugn, den publiceras inte):

Nu så ska du skriva in din blogg/hemsida (om du har någon) så jag kan kommentera din:

Nu är du redo att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0