}; (function() { var e = document.createElement('script'); e.async = true; e.src = document.location.protocol + '//connect.facebook.net/sv_SE/all.js'; document.getElementById('fb-root').appendChild(e); }());

God Morgon!

Nu ska jag bege mig till skolan, men jag hade lite tid över så jag tänkte att jag kunde blogga lite, det blev ju inte så mycket igår. Det tog mig över en timme att hitta en byggnad på Madagaskar liksom? Sen skulle man skriva om det, men resultatet blev bra och jag är riktigt nöjd!
Byxdressen på idag, kommer en bättre bild senare! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här, men du måste skriva in några saker först:

Först, skriv ditt namn:
Vill du att min blogg ska komma ihåg ditt namn?

Sen så ska du skriva in din e-post (lugn, den publiceras inte):

Nu så ska du skriva in din blogg/hemsida (om du har någon) så jag kan kommentera din:

Nu är du redo att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0