}; (function() { var e = document.createElement('script'); e.async = true; e.src = document.location.protocol + '//connect.facebook.net/sv_SE/all.js'; document.getElementById('fb-root').appendChild(e); }());

Hejhej/friidrottjej

Tänkte berätta lite om träningen:
Vi började med att springa ute. Ett tips. Spring INTE i motvind i hagel!
Väl inne började jag med stav, och det gick rent utsagt skitbra!
Dock har jag skadat foten på något underligt sett, det strammar liksom...
Så när vi sprang kunde jag inte ge 100 % men iallafall 90! :D
Med handen på hjärtat och mascaran under ögonen känner jag att det är bäst med en sådan här bild

Kommentarer
Postat av: Anita

Ha ha haaaaaaaaa...rätt tänkt!

2011-05-03 @ 18:04:25

Kommentera inlägget här, men du måste skriva in några saker först:

Först, skriv ditt namn:
Vill du att min blogg ska komma ihåg ditt namn?

Sen så ska du skriva in din e-post (lugn, den publiceras inte):

Nu så ska du skriva in din blogg/hemsida (om du har någon) så jag kan kommentera din:

Nu är du redo att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0