}; (function() { var e = document.createElement('script'); e.async = true; e.src = document.location.protocol + '//connect.facebook.net/sv_SE/all.js'; document.getElementById('fb-root').appendChild(e); }());

Hemma

Okej, jag ska berätta om dagen:
Runt 1 gick jag till Felicia och kom dit tjugo över, då satt vi på hennes rum i 20 minuter. Då kom hennes pappa som skjutsade oss.
Vi var där i tre timmar och jag köpte bara två saker till mamma till Mors dag, annars inget annat!
Klockan 5 stängde Kupolen, vi skulle ha tagit bussen klockan 17.05. Längst ner i Kupolen finns det ett rum där man ska vänta, sedan öppnas dörrarna när bussen kommer, men den kom aldrig. Och klockan var då 10 över, så vi var rädda att bli inlåsta!
Men vi hann ut, vi ringde runt. Ingen ville/hann hämta oss, så det var bara att gå till resecentrumet (där jag byter buss när jag ska till Sthlm), där fick Iphone-kartor hjälpa oss att hitta. 18.06 hoppade vi på bussen, som vi trodde åkte åt fel håll, men vi kom hem :D
såhär ser jag ut oredigerad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här, men du måste skriva in några saker först:

Först, skriv ditt namn:
Vill du att min blogg ska komma ihåg ditt namn?

Sen så ska du skriva in din e-post (lugn, den publiceras inte):

Nu så ska du skriva in din blogg/hemsida (om du har någon) så jag kan kommentera din:

Nu är du redo att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0