}; (function() { var e = document.createElement('script'); e.async = true; e.src = document.location.protocol + '//connect.facebook.net/sv_SE/all.js'; document.getElementById('fb-root').appendChild(e); }());

K U P O L E N

Nu sitter jag hemma hos Felicia och passar på att blogga när hon inte är i rummet.
Vi ska snart dra till Kupolen i Borlänge och shoppa! Igen...
Jag kom hem så sent och var sååå trött att jag inte orkade blogga, men de mobilbloggsinläggen jag skickade ville inte komma upp, så nu blir första på ca ett dygn :o
Nej, nu kom Felicia in i rummet, BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här, men du måste skriva in några saker först:

Först, skriv ditt namn:
Vill du att min blogg ska komma ihåg ditt namn?

Sen så ska du skriva in din e-post (lugn, den publiceras inte):

Nu så ska du skriva in din blogg/hemsida (om du har någon) så jag kan kommentera din:

Nu är du redo att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0