}; (function() { var e = document.createElement('script'); e.async = true; e.src = document.location.protocol + '//connect.facebook.net/sv_SE/all.js'; document.getElementById('fb-root').appendChild(e); }());

Match:

Japp. Halv 2 började den, men vi samlades kvart över 12. Det var igår jag fick reda på att jag skulle spela, pga att någon blivit sjuk.
Iallafall började matchen. 15 minuter gick. Då frågade jag när jag skulle få spela. Nästa halvlek blev svaret.
Om jag började på att vara 100 % taggad gick jag ner till typ 60 %
Sedan frågade jag vart jag skulle spela nästa.
Back
10%
Iallafall vann vi mot Isslingby! 2-0
Bra spelat tjejer, grymt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här, men du måste skriva in några saker först:

Först, skriv ditt namn:
Vill du att min blogg ska komma ihåg ditt namn?

Sen så ska du skriva in din e-post (lugn, den publiceras inte):

Nu så ska du skriva in din blogg/hemsida (om du har någon) så jag kan kommentera din:

Nu är du redo att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0