}; (function() { var e = document.createElement('script'); e.async = true; e.src = document.location.protocol + '//connect.facebook.net/sv_SE/all.js'; document.getElementById('fb-root').appendChild(e); }());

Nu åker vi...snart!

Om 20 minuter kommer "The gang" och hämtar och så åker vi en dagstripp till Sthlm! Inget hotell, bara en dag av massa shopping!
Jag är klar, men mamma klär fortfarande på sig. Så jag passar på att blogga lite... Jag lyssnar just nu på Wavin flag på spanska, och kollar på Simpsons. Haha...
When I get older I will be stronger, they´ll call me freedom just like a wavin flag. So wave your flag, now wave your flag, now wave your flag ~ Seremos grandes seremos fuertes, somos un pueblo, bandera de libertad. Que viene y que va. Que viene y que va. Que viene y que va.


Kommentarer

Kommentera inlägget här, men du måste skriva in några saker först:

Först, skriv ditt namn:
Vill du att min blogg ska komma ihåg ditt namn?

Sen så ska du skriva in din e-post (lugn, den publiceras inte):

Nu så ska du skriva in din blogg/hemsida (om du har någon) så jag kan kommentera din:

Nu är du redo att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0