}; (function() { var e = document.createElement('script'); e.async = true; e.src = document.location.protocol + '//connect.facebook.net/sv_SE/all.js'; document.getElementById('fb-root').appendChild(e); }());

Rubriken skrivs här:

Ja, vet inte riktigt vad jag ska skriva. Om cirka en halvtimma kommer Roger, och så åker vi till Musiken, och sedan hem till honom.
Vi slutade tidigare idag, halv två. Vi hade något "sjunga in våren", tog massvis med bilder, och de kommer när jag är hemma hos Roger!
Idag svimmade jag, som tur var i bara några sekunder. Vi blåste ballonger till "vårsjungningen" och jag är skotträdd. Det smälldes ett antal framför mig och helt plötsligt kände jag mig yr och alllt blev bara svart. Tack Felicia som verkligen hjälpte mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här, men du måste skriva in några saker först:

Först, skriv ditt namn:
Vill du att min blogg ska komma ihåg ditt namn?

Sen så ska du skriva in din e-post (lugn, den publiceras inte):

Nu så ska du skriva in din blogg/hemsida (om du har någon) så jag kan kommentera din:

Nu är du redo att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0