}; (function() { var e = document.createElement('script'); e.async = true; e.src = document.location.protocol + '//connect.facebook.net/sv_SE/all.js'; document.getElementById('fb-root').appendChild(e); }());

Talet:

Riktigt rörande, sitter typ och grinar, eller...

Personligen tyckte jag att det var ett bra beslut av Obama att göra såhär. Han måste ha funderat i veckor, nej det räcker inte, månader!
Nu kan Osama sitta där med sin Allah (jag har inget emot muslimer, men det var ju Osama gjorde detta, han trodde det var bättre för Allah, om jag förstått rätt?) och skämmas. Att han hade ihjäl över 3000, fattar ni? 3000 personer!
Flera barn har växt upp utan sina föräldrar, alla i min ålder var 3 år! Alla som var födda år 1998 i New York och mist sina föräldrar. Kan ni sätta er in i den situationen? Nej...
Även fast jag bara var 3 år, kommer jag ihåg händelsen så väl! Jag var livrädd att han skulle komma till mig, i minst en vecka höll jag mammas hand.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Sv; Åååå vad glad jag blir när du skriver så!:D

Super kul att du vill vara med i veckans blogg också!:D Kram

2011-05-04 @ 17:35:15
URL: http://tildagrubb.blogg.se/

Kommentera inlägget här, men du måste skriva in några saker först:

Först, skriv ditt namn:
Vill du att min blogg ska komma ihåg ditt namn?

Sen så ska du skriva in din e-post (lugn, den publiceras inte):

Nu så ska du skriva in din blogg/hemsida (om du har någon) så jag kan kommentera din:

Nu är du redo att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0