}; (function() { var e = document.createElement('script'); e.async = true; e.src = document.location.protocol + '//connect.facebook.net/sv_SE/all.js'; document.getElementById('fb-root').appendChild(e); }());

Tyra Banks;

Varje dag när jag kommer hem kollar jag på Top Model, och nu var det en tjej som ville åka ut, eller två tjejer åkte ut... Men när hon sa 'hej då' skrattade hon och skämtade...
Detta resulterade till att hon och Tyra Banks började bråka, och i slutet. ojojoj...
Jag hittade klippet på Youtube och här är det:
Jag skulle aldrig våga käfta upp mig mot någon så stor som Tyra Banks, skulle ni?

Kommentarer
Postat av: casandra på din friidrott

jävlar ! läskigt :o skulle jag inte !

2011-06-02 @ 21:31:35
Postat av: gabriella

OJ i direktsend TV ochså O.O

2011-06-02 @ 22:04:26

Kommentera inlägget här, men du måste skriva in några saker först:

Först, skriv ditt namn:
Vill du att min blogg ska komma ihåg ditt namn?

Sen så ska du skriva in din e-post (lugn, den publiceras inte):

Nu så ska du skriva in din blogg/hemsida (om du har någon) så jag kan kommentera din:

Nu är du redo att kommentera!:

Trackback
RSS 2.0